Post by adcegemasmakh on Mar 8, 2022 11:43:10 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ball Blast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ball Blast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack point ▞▞▞
▞▞▞ Ball Blast 2022 version ▞▞▞
Det er et meget sjovt spil, det er også et slags raseri spil lol
Spil fantastisk, men at introducere flere funktioner som at skyde med nye våben som lasere og så ville være fantastisk. Det mangler også Google Play login-funktion til at gemme spildataene på skyen, hvilket er et must i disse dage, fordi ingen ønsker at starte forfra. Alle Voodoo-spil mangler det. Venter på opdatering.
Der er for mange annoncer. Ligesom alle andre spil i disse dage. Dette spil er ikke nær godt nok til at stå igennem en annonce efter hvert niveau.
Spillet er meget nemt at bruge, og den overordnede grafik og fysik er også fantastisk. Der er bare ingen sfx endnu, men ret sikker på, at den i næste opdatering vil være der. Annoncer er overalt, og de kan dukke op når som helst, de vil. Jeg kan godt tage mig sammen, men nogle gange er det bare virkelig alt for meget
Dette spil ville være et fantastisk 5-stjernet spil, hvis jeg ikke behøvede at se/springe en annonce over efter hvert forsøg. Og hvorfor skal jeg trykke på spring ad-knappen 3 forskellige gange i én annonce. Spild ikke din tid med dette spil.
Ikke for mange annoncer, spillet er for simpelt, og der er ikke noget at gøre, jeg ville ønske, der var mere
Kan du venligst ordne det, så vi kan fordoble offline-indkomsten efter ikke at have spillet i et stykke tid? Med alle disse reklamer hele tiden, er det frustrerende, at der ikke er en tilgængelig, når du vil fordoble offline-indkomsten. Jeg kan godt lide spillet, og det er det eneste, der irriterer mig over. Giver flere stjerner, hvis problemet bliver løst
Alt ved spillet gør det svært. Offline indtjening har tilsyneladende en grænse, antallet af bolde gør det umuligt at undslippe, hvilket betyder, at du nogle gange dør, ikke på grund af dine evner, men på grund af spillene RNG.Det faktum, at en gang efter at du har vundet et niveau, giver spillet dig en raket, MEN det giver dig den automatisk, du kan ikke udruste det til at gemme det til boss-niveauer eller noget. Jeg vil kun anbefale denne app, hvis du har lyst til at reagere hurtigt. Men for alt andet, nej.
Sjovt spil, men belønninger uddeles ikke altid, når du klikker på bonusmønterne efter døden. Den fryser også over halvdelen af tiden, når du klikker på et bonusliv og ser en video efter døden, den eneste måde at komme sig over dette på er at afslutte appen og genåbne den. Appen er også forskellig fra IOS-versionen, idet funktionerne ikke er der.
Helt ærligt, jeg elskede spillet, gameplayet var sjovt, men det er fyldt med annoncer, hvis de stoppede med at spille annoncer ved slutningen af hvert dødsfald, ville det holde min opmærksomhed længere, desuden ville jeg flytte annoncestrimlen fra bunden af skærmen, hvis du sætter den op på toppen, den er stadig lige så distraherende, men jeg dør i det mindste ikke, hver gang jeg justerer min hånd.
Ball Blast Arked ggj
Har spillet i årevis. Betalt for ingen annoncer. Nu kan jeg slet ikke spille, medmindre jeg underkaster mig at blive indsamlet, selvom der står, at jeg har mulighed for at fravælge? Jeg kan ikke fravælge, så jeg er vist bare færdig med at spille spillet. Det var sjovt, mens det varede
Jeg ville have givet den flere stjerner, men annoncerne er alvorligt irriterende. Dette spil er så enkelt og så sjovt, jeg nød virkelig at spille det og lytte til musik, men det faktum, at der er en annonce efter hvert niveau, uanset om du vinder eller taber, er virkelig frustrerende. Jeg afinstallerede alene af den grund, undskyld. Fantastisk spil tho
Spillet er virkelig sjovt, og alt er i orden, men der er for mange annoncer. Problemet er ikke under spillet, men når jeg dør, for at tage pengene, er jeg tvunget til at se annoncer, der varer omkring 30 sekunder, og jeg kan ikke engang springe dem over. Jeg ved godt, at de er temmelig vigtige for at få nogle penge, men de ødelægger spillet totalt. Jeg beder bare om annoncer, som kan springes over eller som varer i max 10 sekunder, så jeg kan fokusere mere på spillet og ikke på dem.
vej til mange annoncer. det er på bunden af skærmen, efter hvert niveau, og for at få belønninger. vælg én type, og vi er gode. har mit ur mere, da jeg får tid til at spille, spild af tid
Meget godt spil, men jeg hader rng
Det plejede at være et sjovt spil, men den seneste opdatering kræver en internetforbindelse
Jeg elsker dette spil, det er super sjovt og vanedannende, men der er et par problemer. For det første har muligheden for at fordoble mine inaktive mønter aldrig fungeret for mig én gang. også, dude, der er WAAAAAAY for mange annoncer i dette. Jeg får annoncer, men én hvert 30. sekund til et minut? helt vildt!!
Dette spil er meget vanedannende og underholdende, jeg kommer tilbage til det hver dag. Grunden til, at jeg giver 4 stjerner, er i løbet af de sidste par dage af en eller anden grund, at mængden af mønter, som spillet genererer, mens jeg ikke er på appen, ikke vil gå højere end 5K, og når du er så langt i spil, da jeg i øjeblikket er 5K, er det ingenting. Meget mærkeligt som før, jeg kom på spillet, og det ville have genereret 20 K. Måske tilføje nye powerups? Det ville være sjovt.
OSM. Det ville være bedre, når der er en mulighed for at opgradere kræfterne ved hjælp af ædelstene.
3 stjerner? Men det er af VOODOO. Ja. Ja det er. Men du kan se, dette spil indeholder færre annoncer. Dette spil kommer du faktisk til at bruge mere tid på at spille end på at se annoncer. *Det er et godt stykke tid siden, jeg spillede spillet (bare kedede sig af det), så hvis de ændrede det, så du bruger mere tid på at se annoncer, skal du overveje at 2 af stjernerne er tilbagekaldt.
Ball Blast Arkaadmängud nbxm
Vil ikke tillade dig at spille offline længere. 1 stjerne fra mig.
Ball Blast 아케이드 mzmh
ADS ADS ADS ADS ADS ADS efter hver anden omgang. Spilletid - 20 % ADS - 80 %
Dette er et godt spil, men den store mængde af annoncer, der spilles på hver eneste del af spillet, dæmper enhver sjov, som spillet tilføjede. Og gør oplevelsen virkelig beklagelig for spilleren. Aftalt, at udvikleren også skal tjene nogle penge. Men hey, bare fordi sukkerrøret er sødt, betyder det ikke, at du rykker det op med rode og tygger det hele. Der er ikke noget sjovt for spilleren, og det er det. Tre stjerner for sjov, mens det varede 🤣.
Super flot og underholdning
Meget godt spil og også vanedannende spil Men for mange annoncer i dette spil Annoncer for at få belønning er godt, men når du kommer ud, vil det vise dig en annonce.
Afspiller annoncer, selvom du ikke vil have ekstramateriale. Kunne have været sjovt.
Jeg hader, at disse faktisk gode spil er så fyldt med annoncer, at de ikke kan spilles. Jeg forstår, at disse skabere har brug for penge, men her er nogle råd: Jeg bør ikke bruge mere tid på at se annoncer end på at spille spillet. Lad ikke din grådighed opsluge dig. L spil.
Spillet er sjovt, men ALT for mange annoncer. Afinstalleret netop af den grund.
Fantastisk til at spilde tid, men der er flere annoncer end spil. De går endda så langt som at gøre det uspilleligt, hvis du ikke har service, så du ikke kan gå glip af den overvældende mængde af annoncer.
Ball Blast อาร์เคด gxz
Virkelig enkelt, men fantastisk spil. Nem at spille, i betydningen - det har ikke meget at finde ud af, hvordan man spiller, men det er stadig udfordrende nok at bestå niveauerne til at holde dig behageligt engageret. Heller ikke for mange annoncer. Hvilket er et stort plus for et gratis spil.
Jeg vil gerne vide, hvorfor din boldsprængning ikke forbinder med Facebook eller Gmail. Når vi spiller dette spil i en anden mobil med samme konto, starter boldsprængningsspillet fra begyndelsen. Hvorfor ??
Vanedannende spil! Min eneste klage ville være nogle gange, at der falder for mange bolde på én gang, hvilket gør det umuligt at undgå dem. Jeg ønsker også, at der er en måde at købe ædelstene eller kanoner på. Eller i det mindste en måde at tjene ædelstene hurtigere end én en gang imellem. Det ville også være rart at have en fortsættelsesmulighed, det er frustrerende at tabe på 90% og ikke have nogen mulighed for at fortsætte. Ellers kan jeg ikke lægge dette spil fra mig!
Selve spillet er sjovt og vanedannende, men der er bare for mange annoncer, plus konstante popup-beskeder, der beder om adgang til information til annoncer, hvilket VIRKELIG ødelægger oplevelsen. Jeg gider ikke en annonce eller to her og der, men at blive KONSTANT forstyrret af dem... Du bruger mere tid på at se og lukke annoncer end på at spille spillet. Bortset fra det er spillet faktisk godt, en god tidsspilder. Enkel, vanedannende og frustrerende til tider, god kombination. Afinstallerer efter at have prøvet det godt.
Selve spillet er ret underholdende, minder mig om "Bubble Trouble" fra 15 år siden. Det eneste problem, jeg stod over for, er pop-ups med "privatlivsindstillinger" i starten af hvert spil. De tager lidt af synligheden, og det hænger sammen med gameplayet.
Okay, så her er pointen. Tone det for helvede ned med det forbandede besvær. Jeg forstår det, det formodes at være en udfordring, men jeg skulle ikke føle, at jeg absolut har brug for ren RNG, eller de der missilopgraderinger eller en af de to eneste NYTTIGE opgraderinger (Ghost og Freeze) ud af de fem tilgængelige i rækkefølge at fuldføre et enkelt niveau. Selve konceptet er fint. Den måde du udførte det på er problemet. Samlet set blandet mening, så jeg vil kun beholde dette spil, når jeg er helt ude af muligheder.
Edit: udvikleren er blevet meget grådig nu. Det plejede at være et fantastisk offline spil før, men nu kan jeg bare ikke spille uden internet, fordi de vil vise ADS. Det er ikke et spil, det er en AD-app. Det plejede at være et godt spil. HVIL I FRED
Det er et OK spil, men det er alt for simpelt/generisk til at retfærdiggøre at have så mange annoncer. Annoncer når du afslutter et niveau, annoncer når du prøver et niveau igen, annoncer når du mister et niveau. Annoncer for at få mønter, annoncer for at åbne kister med ædelstene, annoncer for at få ædelstene. Dette er en annoncesimulator med et lille boldspil vedhæftet. Og tilsyneladende overbeviste det 10 millioner mennesker om at downloade det.
Bedømme spilelementerne højt, men den samlede vurdering lav, fordi der er én bestemt annonce for Fox TV-show Lego Masters, der fryser spillet hver gang. Enkelt. Tid. Jeg har ingen problemer med annoncer i spil. Jeg har ingen problemer med Fox TV's Lego-show. Men når det fryser spillet, så spillet stopper helt, og du skal genstarte spillet, gør det det for frustrerende. Jeg vil ikke spille dette spil længere, før den ødelagte annonce er væk.
Jeg ville have givet en 4 stjerne eller endda 5 stjerne, hvis den seneste opdatering ikke har reduceret møntfaldet fra kuglerne. Kan ikke engang komme videre. Før opdatering spillede jeg normalt dette spil omkring 4 timer om dagen, men nu spiller jeg en gang om ugen og stopper derefter efter at have spillet et enkelt spil, fordi det minder mig om, at det er nytteløst at spille dette spil nu, da der tabes færre mønter.
Ball Blast Аркады dhcz
Antallet af annoncer for dette spil er latterligt. Du vil bruge næsten mere tid på at se dem end på at spille, da der følger en annonce hver gang der sker noget.
Jeg kan godt lide spillet, sjovt, enkelt, men alligevel vanedannende. Men de næsten nonstop annoncer og grinede progression gør det lidt af en opgave at spille. Jeg kan ikke lide bosskampene med den nye opdatering, chefen ser dårlig ud, og det er meget sværere at kæmpe. Jeg kan heller ikke lide den mærkelige nye premium-valuta-perle-ting, jeg låste alle kanonerne op før, men nu skal jeg købe dem med ædelstene? Jeg ville ønske, at det gik tilbage til den måde, det var, bortset fra det, et anstændigt spil.
Virkelig elsket spillet, men reklamer er virkelig irriterende. Jeg ved, at de er nødvendige, så udviklere kan bringe mere bedre oplevelse. Men når de gør spillet ude af stand til at spille, så er det virkelig ikke værdsat. Som annoncen vises midt på skærmen, mens spillet er tændt.
Jeg lever ærligt talt dette spil, det er vanedannende! Jeg tog 1 stjerne væk, fordi annoncerne er ubarmhjertige, gentagne og lange! Der er heller ingen ny udfordring, når du går videre. Det er det samme koncept bare flere bolde. Diamanterne kan kun bruges til at købe flere liv, det ville være fantastisk hvis du kunne købe flere værktøjer (som frysning eller spøgelse). Jo mere du går videre, jo sværere er det at bruge dine mønter, fordi alt er latterligt dyrt for opgraderinger
SWISS Ταξίδια και τοπικές πληροφορίες rqd
Vi forstår, at de fleste gratis spil har annoncer for at tjene penge. Det er rimeligt. Men dette har alt for mange annoncer. Hvert niveau du fuldfører din tvunget til at se en 30 sekunders annonce? For ikke at nævne en annonce for hver gang du fejler. En annonce, hvis du ønsker bonusmønter. En bannerannonce på konstant. Kom nu......
Et af de bedste spil derude. Det er meget godt lavet og ekstremt underholdende. En af dem, hvor du bare spiller dette en gang til, og 30 minutter senere vil du stadig finde dig selv i at spille. Det bedste er, at annoncerne er subtile. Det handler om spil, ikke at tjene penge på annoncer. Meget, meget godt gået og tak. 😊
Ligesom spillet finder jeg det meget vanedannende, men annoncerne eksisterer efter alt......alt for mange tilføjelser.....de tilbyder annoncer for forskellige ting, men du får en annonce hver gang handlingen stopper. Altså...30 sekunders spil, 30 sekunders annoncer...
Spilleplanen er simpel hård spændende. Men mand, det lykkes dig at nå en ny personlig rekord, og det belønner dig med notging, men endnu en annonce! Annoncer er uendelige og hyppige, hver 3. til 5. runde, du spiller, bliver du dømt for at se yderligere 30 sek. ad! Virkelig irriterende. Jeg ved, og jeg forstår, at du kommer til at tjene penge, men lad mig bare spille det lille spil mindst 5 minutter, før jeg bliver afbrudt med en anden annonce! Besluttede at afinstallere det spil, som jeg virkelig kunne lide. Medlidenhed
Dette spil er ligesom Dolores Umbridge ved hjælp af Bombarda Maxima, fordi det bombarderer dig med annoncer.